Archiwa: Portfolio

Wroc-Fun Games

0. Wprowadzenie Na samym początku otrzymałem informację z zapytaniem, czy podjąłbym się zaprojektowania oraz zaprogramowania aplikacji mobilnej na system Android w niecałe trzy tygodnie, pro-bono. Z powodu, że było to jedno z trudniejszych, większych zleceń, które miałem oraz z tak krótkim deadline oddania, wstępnie się zgodziłem. Lubię wyzwania, a sam pomysł aplikacji bardzo mi się

Kalambury – hasła do gry

0. Wprowadzenie Pomysł na stworzenie aplikacji, która zawiera ciekawe hasła do gry w kalamubry, narodził się w mojej głowie w pewną sylwestrową noc. Razem z przyjaciółmi postanowiliśmy przed wybiciem magicznej godziny zagrać w grę, która kojarzyła nam się z czasów dzieciństwa. Wszyscy zaczęliśmy szukać odpowiedniej aplikacji na naszych telefonach, gdy po kilku minutach uświadomiliśmy sobie,

JOKE

0. Wprowadzenie: Wszystko zaczęło się od otrzymanej na skrzynce mailowej pewnej wiadomości od wrocławskiego studenta. Zawierała ona prośbę o przygotowanie widoków interfejsu aplikacji, którą pragnie zaprogramować. Otrzymałem w wiadomości wszystkie wytyczne, które były w wyobraźni mojego klienta, a to co budziło moje wątpliwości dopytałem na spotkaniu online. Wynikam naszych ustaleń było: ustalenie budżetu oraz terminu

Aplikacji służącej do wymiany (shareowania) plików między użytkownikami.

0. Wprowadzenie Podczas przeglądania jednego z portali społecznościowych znalazłem cenną informację – zaczęła się rekrutacja do organizacji studenckiej Codercrew we Wrocławiu na stanowisko UX/UI designera. Związku z licznymi zgłoszeniami organizatorzy zmuszeni byli do stworzenia zadania, które wykaże umiejętności każdego z kandydatów. Zadanie to polegało na przygotowaniu widoków aplikacji służącej do shareowania plików między użytkownikami. Czas